tisdag, september 12, 2006

Reklampest

Den värsta ärketypen av all reklam är den som sätts på bilrutan. Att komma till bilen och se en förbannad reklamlapp ligga där och flaxa får mig att vilja
1) slå den oskyldiga reklamutdelaren och
2) ringa till företaget och skrika fula ord samt lova att köra omvägar kring deras verksamhet så länge jag lever

Det är otroligt frustrerande när det aldrig finns någon i närheten som man kan aga då man hittar dendär lappen. Den enda barnsliga hämnden blir att ta reklamskräpet och slänga det argt på marken. Vilket inte drabbar det onda lappföretaget utan vackra moder natur.

4 Comments:

Blogger deep|ed said...

Känn dig trackbackad :)
Researcher » Blog Archive » Sniff dissar

10:06 em  
Blogger Lagergren said...

Måste ju tyvärr erkänna att det var så jag kom i kontakt med världens bästa bilverkstad. Först tänkte jag inte ha något med dem att göra, men när jag ringde runt efter någon som skulle byta kamrem i min trånga japanska V6:a (låter lätt erotiskt) så var alla andra utom just de här alldeles för dyra. Nu är vi bästa kompisar.

9:39 em  
Anonymous Anonym said...

Amen.
/a

8:59 fm  
Blogger Dan (gearhead) said...

Eller som Mitch Hedberg skulle sagt:
You know like when someone is handing out flyers it is like he is saying "Here, you throw this away"
Det stämmer rätt bra.

3:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home